ساخت لوگو طراحی و ساخت لوگو طراحی لوگو رایگان با ابزارهای حرفه‌ای | طراحی لوگو لوگوتیک

ساخت لوگو طراحی و ساخت لوگو طراحی لوگو رایگان با ابزارهای حرفه‌ای | طراحی لوگو لوگوتیک

البته با پرداخت 19 دلار می توانید لوگوی خود را با کیفیت بالا و برای وب سایت ، کارت ویزیت ، تی شرت و موارد دیگر، بارگیری کنید. تمام سایت‌های اینترنتی بزرگ و پربازدید لوگوی مخصوصی دارند که به وسیله آن شناخته می‌شوند. حتی اکثر پیج‌های فروشگاهی اینستاگرام هم در عکس پروفایل‌شان از لوگو استفاده می‌کنند. لوگو یک نوع نماد بصری است که هویت کسب و کار ما را تعریف می‌کند. حالا این سوال پیش می‌آید که چطور یک لوگو جذاب داشته باشیم؟ اول از همه ویدیو زیر را ببینید تا به صورت تصویری و رایگان، طراحی لوگو را یاد بگیرید.

  • اما آنقدرها که بعضی فکر می‌کنند هم کار ساده و پیش پا افتاده‌ای نیست.
  • باعث می شود که در طراحی تمام عناصر دیگر ساده تر طراحی شوند تا این رنگ بیشتر به چشم بیاید.
  • برای سفارش طراحی لوگو، کافی است پروژه‌ی خود را در پونیشا ثبت کنید.
  • وقتی فایل به شکل عکس فرستاده شود در پیام رسان دارای پس‌زمینه شده و فرمت آن عوض می‌شود.

هر رنگ انرژی و پیغام خاصی دارد که در استفاده باید در نظر گرفته شود. لوگو علاوه بر موارد ذکر شده، باید طراحی چشم نواز و زیبایی داشته باشد. اتصال این پلتفرم به گوگل فونت و به همراه داشتن هزاران ایکون در این وب سایت باعث شده استفاده از این پلتفرم بسیار ساده و جذاب باشه. این امر به ویژه برای وب سایتتان که به لوگوی کوچکتری نیاز دارد بسیار مفید می‌باشد. اگر استفاده از لوگوی شما برای برخی از این موارد سخت بود، می‌توانید یک لوگوی متغیر ساده‌تر برای آنها ایجاد کنید.

  برگه 8 مرکز چشم پزشکی سلامت غرب تهران

بهترین ترکیب های رنگی برای طراحی یک لوگو

Logo Maker Plus هزاران طرح و آیکون از پیش طراحی شده دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید یک لوگوی خاص و جذاب بسازید. این برنامه تنظیمات زیادی برای طراحی لوگو دارد و ممکن است کمی گیج شوید، اما در عوض لوگوهای بی‌نظیری را با انواع شخصی سازی برای شما آماده می‌کند. ویژگی مهم لوگوساز رایگان شاپیفای این است که طرح نهایی را در ابعاد و کیفیت‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد. قبل از طراحی لوگو بهتر است ویژگی‌های یک لوگوی زیبا و جذاب را بدانید.

لوگوجوی (Logojoy)

این هوش مصنوعی یک موتور طراحی لوگو نیز دارد که با استفاده از آن می‌توانید لوگوهای بی‌شماری را برای کسب و کار خودتان طراحی کنید. این سرویس ابزارهای ساد‌ه‌ای برای ویرایش نیز دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید لوگوی خود را همان‌طور که می‌خواهید طراحی کنید. از طرفی فونت‌ها و استایل‌های مختلفی نیز در آن وجود دارند که دست طراح را برای طراحی باز می‌گذارند.

این سرویس‌ها با بررسی خواسته شما و اطلاعاتی که در دیتابیس خود دارند، یک لوگوی جذاب را طراحی می‌کنند. می‌توانید بر روی عناصر لوگوی خود آزادانه کلیک کنید و بکشید، شکل‌ها را اضافه کنید، نمادها را تغییر دهید و خیلی چیزهای دیگر. این وب سایت برای طراحی های حرفه ای و فوری کلی تمپلت، عکس، قالب، آیکون و… داره و خیلی عالی هستش. شما میتوانید بدون نیاز به دانش طراحی یا گرافیک در عرض چند دقیقه با ابزار AI طرح های از پیش آماده لوگو را در حوزه های مختلف انتخاب و سپس بر اساس فونت و رنگهای مورد نظر خود ویرایش کنید. بعض از ابزارهای هوشمند طرح‌های خلاقانه‌تری را در لحظه می‌سازند. همچنین اگر هنوز موضوع طراحی لوگو برای شما مبهم است بهتر است سری به اینستاگرام راست چین بزنید.

  ثبت شرکت تجهیزات پزشکی: مشاوره مراحل و مدارک لازم در سال 1402