مراحل ساخت ویلا با جزئیات اجرایی صفر تا 100 نمادیزاین | villatobesaz

مراحل ساخت ویلا با جزئیات اجرایی صفر تا 100 نمادیزاین | villatobesaz

در مدل بتنی تیر که در نمای ویلای آجری و نمای ویلای سنگی رایج است و ستون‌ها پس از طراحی، ابتدا آرماتوربندی و بعد قالب‌بندی می‌شوند. اما در مدل اسکلت‌های فلزی قطعات فلزی سازه پس از طراحی، در کارخانه سرهم و ساخته می‌شوند. برای پروژه‌های سرمایه‌گذاری پیشنهاد می‌شود در این مرحله تمام تصاویر تبلیغاتی در همین مرحله تولید شود تا شرایط بازاریابی هموار شود. در واقع خریداران به کمک تصاویر و رندرهای قبل از اجرا می‌توانند با کیفیت ساخت ویلا آشنا شوند.

  • انتخاب یک سقف چوبی آلاچیق می تواند حسی از طبیعی بودن را در بیننده القاء کند.
  • علاقه ما به طبیعت  باعث شده تا  روستاهای خوش آب و هوا و  سرسبز ییلاقی بیشترین آمار ساخت خانه ویلایی  را به خود اختصاص دهند.
  • به عنوان مثال، ویلاهای مدرن معمولاً دارای طراحی باز و فضای باز هستند که به ساکنان امکان می‌ دهد به طبیعت نزدیک شوند و از چشم انداز طبیعی لذت ببرند.
  • در قسمت های مختلف فونداسیون از میلگردهای مقاوم و متناسب با سازه استفاده می شود.

زمانی که بتن ریزی اولیه به اتمام رسید قالب بندی فونداسیون با استفاده از آجر، فایبرگلاس یا فلز صورت می‌گیرد. هر کدام از این  متریال‌ها که برای قالب بندی فونداسیون ویلا انتخاب شود تمهیدات خاص خود را دارد. پس اینکه قالب بندی با استفاده از یکی از این متریال ها انجام شد، آرماتور بندی طبق نقشه های سازه اجرا می‌شود.

  نحوه اجرای سقف عرشه فولادی شركت ساختمانی عرش پایه برنا | metal-deck

آیا به شناژ بندی نیاز است؟

همچنین برای اجرای اسکلت و آرماتور بندی، لازم است از میلگرد‌های مقاوم و متناسب با نوع سازه استفاده گردد. تعیین این موارد توسط مهندسین کارآزموده و با تجربه امکان پذیر است. در مرحله دیوارکشی چهارچوب ساختمان به علاوه ورودیها و خروجی و همچنین سیستم‌های تهویه و دیگر اجزای ساختمان به صورت کامل تقسیم بندی می‌گردند. بعد از به اتمام رسیدن فرایند دیوار کشی ساختمان، مرحله بعدی در ساخت ویلا، اجرای مرحله سقف ویلا می‌باشد. دقت داشته باشید که حجم بارش های منطقه ای، همیشه به عنوان یک فاکتور مهم در خرید مصالح ویلا در نظر گرفته می شود. در صورتی که ساخت و ساز ویلا در منطقه ای پربارش را در نظر داشته باشید، این موضوع باعث می شود که بخواهید مصالحی با درصد مقاومت بالا در برابر بارش های مداوم را انتخاب کنید.

ارتباط پلان ویلا با سازه و نمای ویلا

در متریالی مانند گچ و رابیتس، اول رابیتس بندی می شود و بعد گچ کاری انجام می شود بنابراین مانور بیشتری در ساخت سقف کاذب به ما می دهد. باید منحصراً توسط متخصصان حوزه انجام شود، بنابراین باید با سازمان های تخصصی نظیر تهران گاردن تماس بگیرید. از آنجایی که آشپزخانه به کل ویلا سرویس می‌دهد، باید در نزدیکی ورودی قرار گیرد. زیرا مواد غذایی خریداری شده را می‌توان به راحتی بلعیده و مواد زائد را به راحتی از آن خارج کرد. همانطور که در قسمت‌های قبل گفته شد، آشپزخانه ویلا می‌تواند ارتباط مستقیمی‌با اتاق نشیمن داشته باشد تا فضای بازی کودکان از آنجا دیده شود.

  خبرگزاری سلامت طبنا مقالات و اخبار سلامت معرفی پزشکان

خصوصا با توجه به نوسان قیمت‌ها تعیین هزینه خصوصا در سطح اینترنت امکان پذیر نیست. برای بدست آوردن برآورد دقیق ساخت ویلا به شما پیشنهاد میدهیم که با کارشناسان ما تماس بگیرید تا ابتدا پروژه شما را بررسی کنند و متناسب با سبک دلخواه شما در ابتدا هزینه طراحی و سپس هزینه ساخت را به شما اعلام کنند. برای ساخت ویلا استخردار حتما نیازی نیست که هزینه های بسیاری صرف کنید بلکه می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود بهترین آن را برای خود طراحی کنید. یک پیمانکار حرفه ای و مجرب در این حوزه به شما کمک می کند تا به ایده ها و نیازهای خود از این طراحی و ساخت در کمترین زمان ممکن برسید.