شير صنعتی گروه مهندسی ﺻﺪف شیر پروانه ای- شیر برقی- ولو صنعتی | کسری ساران

شير صنعتی گروه مهندسی ﺻﺪف شیر پروانه ای- شیر برقی- ولو صنعتی | کسری ساران

١- همواره اندازه فشار تنظیمی شیرهای ایمنی را مد نظر داشته باشید و به هیچ عنوان فشار کار کردن را به آن حد بالا نبرید. این نوع شیر ایمنی بوسیله فشار جریان کار می کند، به این ترتیب که فشار از طریق شیرهای سوزنی و سرعتی روی پیستون منتقل می شود و آن را به طرف پایین حرکت می دهد. سلونوئید ولو جایگزینی مناسب، ایمن و ارزان قیمت برای موتورهای الکتریکی به شمار می رود. ساده ترین نوع این ولو ها از یک سیم پیچ دور هسته فلزی تشکیل شده است.

  • بر سر راه خطوط لوله طویل بیشتر از شیرآلات دروازه ای استفاده می‌شود زیرا افت فشار بسیار کمی دارند.
  • شیرهای توپی، دستگاه های مکانیکی هستند که برای محدود کردن یا اجازه عبور سیال (مایع یا گاز) در یک سیستم لوله کشی استفاده می شوند.
  • از این شیرها برای تنظیم کردن دبی و متعادل کردن سیستم استفاده می‌شود.
  • انواع مختلف این نوع شیرها موجود می باشد ولی معروفترین آنها ساخت شركت Cameron  می باشد.
  • بسیاری از شیرها رسیدن به اهداف مشابهی را میسر می سازند، اما نحوه عملکرد آن ها از نظر مکانیکی می تواند متفاوت باشد.

در هنگام خرید شیرالات صنعتی نیاز است به یکسری نکات توجه داشت باشید. برندهای معتبر دارای استاندارد و ضمانت فروش می باشند و امتحان خود را پس داده اند. (Gate Valve)، شیرهای بشقابی (Globe Valve)، شیرهای سماوری (Plug Valve)، شیرهای توپی (Ball Valve)، شیرهای یک طرفه (Check Valve) و شیرهای پروانه‌ای (Butterfly Valve) را پوشش می‌دهد. ۳- در مواقع تعمیر کلی دستگاه ها شیرهای ایمنی را جهت بازرسی و تنظیم مجدد به محل مربوطه انتقال دهید و تنظیم آن ها را مجدداً بررسی نمایید.

  مراحل ساخت ویلا با جزئیات اجرایی صفر تا 100 نمادیزاین | villatobesaz

تعویض تیوپ منبع انبساط (آشنایی با تمامی نکات مربوط به منبع تحت فشار)

وقتی شير کاملا باز باشد در خط مستقيم بدون برخورد با مانع در مجرايی به اندازه لوله متصل به آن حرکت می‌کند. کار باز کردن و بستن شير خصوصا در شيرهای با سايز بزرگتر که تحت فشار زياد کار می‌کنند مشکل است. یكی دیگر از انواع شیردستی شیر پروانه ای است كه دارای ساختمانی ساده و بهترین نوع شیر برای جریانهای زیاد است. بندآور آن به صورت صفحه دایره ای شكل است كه از بالا یه ساقه و دسته شیرمتصل است و از پائین بوسیله یك پاشنه به بدنه وصل شده است. بطوریكه بند آور می تواند حول این پاشنه حركت كرده و جریان سیال را قطع و یا ازشیر عبور دهد.

مزایای شیر توپی

یکی از شیرهای مسدود کننده جریان هستند که دارای یک فلنج با یک دیسک Spectacle یا کورکننده هستند. پایپ کالا فروشگاه اینترنتی موفق در تامین اقلام تاسیساتی ساختمان از سال ۱۳۹۳ فعالیتش را در ایران آغاز کرد. طی این سالها پایپ کالا هدف خود را اطلاع رسانی صادقانه قیمت و فروش شفاف اقلام قرار داده و تا به حالا موفق بوده بیش از 100 ها پروژه ساختمانی و صنعتی را با بهترین پشتیبانی پوشش دهد. این تجهیزات به روش‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

ما با دارا بودن بزرگترین و مجهزترین شرکت تولیدکننده شیرآلات صنعتی آب و فاضلاب، در نمایندگی رسمی شرکت میراب، در خدمت پیمانکاران و کارفرمایان هستیم. این شیر كه مصرف بیشتری دارد دارای بدنه و درپوش می باشد كه درون آن دیسكی كه ممكن است یكی یا دوتایی باشد بوسیله پین مخصوصی به بدنه لولا شده وآویزان می باشد. جریان سیال درموقع ورود دیسك را به طرف مسیر خود بلند كرده واز اطراف آن عبور میكند و درموقع قطع جریان دسیك به نشیمنگاه چسبیده و اجازه برگشت به سیال را نمی دهد.

  Best water filters: 9 top picks for pure water at home | unitedbluerise.com