فروش اقساطی ساینا تحویل فوری ۱۴۰۳ | z4car

فروش اقساطی ساینا تحویل فوری ۱۴۰۳ | z4car

خودرو ساینا یکی از جدیدترین محصولات شرکت سایپا به حساب می آید که اولین بار در سال 1395 به صورت رسمی رونمایی شد. حجم موتور ساینا 1503 سی سی است که می تواند حداکثر 87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه توان ایجاد کند. این میزان از قدرت حداکثر سرعت ساینا را به 180 کیلومتر برساعت می رساند و مدت زمان سرعت صفر تا صد آن را به 13 ثانیه کاهش می دهد (نسبت به شتاب تیبا سدان).

  • بنابراین اگر خرید اقساطی خودرو های داخلی را می پسندید و خواهان سواری با یک مدل قابل قبول و اقتصادی هستید، ثبت نام در طرح فروش ساینا اقساطی می تواند ماشین مد نظرتان را به شما هدیه دهد.
  • جنس متریال داخلی کابین ساینا اعم از تو دری‌ها، روکش صندلی و جنس داشبورد هم نه آنقدر خاص و ویژه است که تعجب کنید و نه آنقدر بی‌کیفیت است که توی ذوق بزند.
  • شتاب صفر تا صد SAINA با جعبه دنده 5 سرعته دستی 12.8 و با گیربکس اتوماتیک 13 ثانیه به طول می‌انجامد.
  • از جمله اصلی ترین جنبه های منفی ساینا S می توان به کیفیت پایین ساخت، پلتفرم قدیمی و پیشرانه نه چندان قابل قبول اشاره کرد.
  • از این رو اگر به دنبال یک سدان جمع و جور شهری و البته داخلی هستید، ساینا می تواند نیاز شما را برآورده سازد.

به صورت کلی طراحی زیبا و جوان پسندانه ساینا موجب شده است این خودرو محبوبیت بیشتری نسبت به تیبا داشته باشد و اصلی ترین رقیب پراید تلقی شود. ساینا یک خودرو جمع‌وجور خانوادگی است که نسبت به پراید و تیبا انتخاب بهتری محسوب می‌شود. علاوه ‌بر این، قیمت ساینا صفر کارخانه یا بازار آزاد نسبت به قیمت ماشین‌های چینی مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده و خودرویی جدید بین ماشین‌های ایرانی به شمار می‌رود. ساینا، محصولی از شرکت خودروسازی سایپا، با امکاناتی نظیر سنسور پارک عقب و نشانگر تعویض دنده، رانندگی آسان‌تر و امن‌تری را ممکن می‌سازد. آپشن‌های روشنایی مانند دیلایت و چراغ بدرقه امنیت را در تاریکی شب تضمین می‌کنند. آپشن‌هایی مانند نمایش دمای بیرون و شارژ USB، همراه با صندلی‌های تنظیم‌شونده ۶ حالته و ۴ حالته، آسایش را در طول سفر فراهم می‌آورند.

  نکات پزشکی ورزشی در تعطیلات نوروزی شماره 4 نکات پزشکی هارپی نیوز

فروش اقساطی پژو 508

بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نیست. 6- متقاضی ثبت نام سایپا، طی 48 ماه گذشته نباید ثبت نام یا صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو داشته باشد. در خصوص خدمات امداد رایگان شرکت Saipa نیز می‌توان گفت مشتریان پس از تحویل گرفتن خودروی صفر، به مدت 2 سال می‌توانند از خدمات امداد رایگان سایپا نیز استفاده کنند. البته امداد رایگان برای تصادفات نیست و طی این دو سال، پرداخت هزینه خدمات امدادی ناشی از تصادف، بر‌عهده مشتری خواهد بود. به طور کلی می توان گفت خیر، مانند بسیاری از محصولات سایپا، ساینا هم چندان ایمن نیست. دو ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ABS و EBD، ترمز جلوی دیسکی و عقب کاسه ای و قفل ایمنی کودک برای درب ها تنها آپشن های ایمنی این ماشین هستند.

چرا خرید سدان‌های اقتصادی منطقی است؟

برای خرید اقساطی تیبا صندوقدار لیزینگی با اقساط طولانی و تحویل فوری با چک صیادی و شرایطی مناسب با کمترین پیش پرداخت کلیک کنید. برای خرید اقساطی پراید ۱۵۱ لیزینگی با اقساط طولانی و تحویل فوری با چک صیادی و شرایطی مناسب با کمترین پیش پرداخت کلیک کنید. برای خرید اقساطی پراید ۱۳۲ لیزینگی با اقساط طولانی و تحویل فوری با چک صیادی و شرایطی مناسب با کمترین پیش https://z4car.com/reportage/%d9%81%d8%b1%d8%b5%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ab%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d9%82%d8%b3%d8%a7%d8%b7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%a7 پرداخت کلیک کنید.

ثبت نام نهایی از برندگان شرکت خودروسازی سایپا که از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو اقدام کرده بودند، از روز دوشنبه 28 فروردین‌ماه 1402 آغاز شده است. شرکت سایپا ضمن اعلام این خبر، گفته که برندگان می‌توانند از طریق سامانه فروش اینترنتی سایپا، جهت واریز وجه خودروها اقدام نمایند. ما نیز در شرکت سپند خودرو تلاش کرده‌ایم تا با ارائه خدمات متنوع و منعطف، امکان خرید خودروهای اقساطی از شرکت‌های خودروسازی معتبر ایرانی از جمله سایپا را برای مشتریان گرامی فراهم کنیم. شما می‌توانید براساس نیاز و توان مالی خود، از میان محصولات متنوع این شرکت‌ خودروسازی، همچون شاهین اقساطی، کوییک، ساینا یا اطلس خودروی دلخواهتان را انتخاب کنید.

  سامانه آنلاین پخش تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی زیمانو