سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه

سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه

همین گجت‌های پوشیدنی دارای حسگرهای داخلی ممکن است حتی به نانوربات‌های کوچکی تبدیل شوند که با قطر چند میکرون مورد استفاده قرار گیرند. پیش بینی می‌شود بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۵ ارزش بازار جهانی تجهیزات پزشکی نوین از ۵۳ میلیارد دلار به ۳۳۴ میلیارد دلار برسد که رشد متوسط ​​۱۷.۵ درصدی در سال را تجربه می‌کند. با این نرخ افزایش، ارزش بازار تجهیزات پزشکی نوین تا سال ۲۰۵۰ بیش از ۱۹ تریلیون دلار خواهد بود. سازمان بهداشت جهانی پیش بینی می‌کند بین سال‌های ۲۰۳۰ تا ۲۰۵۰، تغییرات آب و هوایی حدودا باعث مرگ ۲۵۰ هزار نفر می‌شود.

  • ویزیت آنلاین با دکتر ، روانپزشک ، مشاوره انلاین با روانشناس و دکتر زنان و ماما .
  • شرکت سلامت سرویس سپنتا با هدف ارائه کلیه خدمات درمانی و اقلام مربوط به آن، با تمرکز بر انجام و تحویل در منزل ایجاد شده است .
  • کنفرانس بین المللی یافته های نوین در علوم پزشکی و بهداشت با رویکرد ارتقای سلامت در تاریخ 29 شهریور 1402 در میلان – ایتالیا برگزار خواهد شد.امکان شرکت در این کنفرانس به صورت آنلاین برای تمام علاقمندان تا تاریخ قید شده امکانپذیر خواهد بود .
  • طبق گزارش سال ۲۰۱۸ اتحادیه ارتباطات بین المللی سازمان ملل (ITU) به نظر می‌رسد تا سال ۲۰۲۵ در حدود ۹۰ درصداز جمعیت احتمالی ۹.۷۳ میلیارد نفری زمین،‌به خدمات اینترنتی دسترسی داشته باشند.
  • نکته قابل توجه در مورد این اپلیکیشن‌ها، طرف قرارداد بودن با بسیاری از مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در شهرهای مختلف است.
  تجهیزات پزشکی توانی نو:فروشگاه تجهیزات پزشکی اینترنتی

حتی ممکن است اتفاقاتی از زاویه تهدید سلامت پیش بیاید که حتی در این لحظه و در زمان فعلی برای ما ناشناخته هستند. هدف در درمان آب سیاه پایین آوردن فشار داخل چشم به کمک روش‌های مختلف مانند دارو درمانی، لیزر درمانی، جراحی و یا ترکیبی از این روش‌ها است. مجموعه “مدیست” در سال ۱۴۰۰ و با هدف خدمت رسانی به مراجعینی که امکان ویزیت حضوری توسط پزشک، به دلایل متعدد ندارند، تاسیس شده است. این نوع دستگاه دارای قابلیت تشخیص خودکار می باشد و امکان استفاده از آن به صورت 24 ساعته و مقطعی وجود دارد.

اکسیژن ساز ۸ لیتری نایدک Nidek

پزشکان
خانواده و مراقبان سلامت، ارتباط موثر با خانواده کودکان را در تمام مراحل مراقبت
از کودکان ضروری می­دانند. آنها با برقراری ارتباط موثر با کودک و خانواده­اش،
تاریخچه پزشکی کودک را به صورت دقیق بررسی و انتخاب هایی را برای پیشگیری و درمان
بیماری­ها به ارائه می دهند. همچنین، پدر و مادر را در فرآیند تصمیم گیری مشارکت
می دهند تا محیط بهتری برای بهبود و ارتقای سلامت کودک ایجاد شود. پزشکی اجتماعی بر پیشگیری، تشخیص زودهنگام و مدیریت بیماری
ها و مشکلات سلامتی در سطح جمعیت تمرکز دارد. این هدف شامل شناسایی عوامل خطر برای
بیماری ها، ترویج رفتارهای سالم و اجرای مداخلات برای کاهش بروز و شیوع بیماری ها
است. وقتی با پیشرفت ابزارهای مبتنی بر یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی نیز وضعیت بهتر می‌شود و بیماران حتی ممکن است برای مشاوره خیلی راحت‌تر بتوانند کار را پیش ببرند و افراد بیشتری در زمان سریع‌تری ویزیت می‌شوند.

  تاریخچه انواع چای در جهان و آداب و رسوم سرو آن در کشورهای مختلف مجله کوروش | OkChay

کشف راهی برای درمان همه انواع سرطان

به طور کلی، تعریف این سازمان از سلامت نشان دهنده یک رویکرد
جامع و چند وجهی به سلامت و تندرستی است که اهمیت طیف وسیعی از عوامل فیزیکی،
روانی و اجتماعی را در دستیابی به سلامت مطلوب برای افراد و جوامع نشان می دهد. از طرفی پزشکی نانو نیز وضعیت رو به رشدی خواهد داشت و شاهد توسعه انواع مدرن حسگرهای نانو، ذرات نانو و ربات‌های نانو به بازار خواهیم بود. حسگرهای نانویی به شکل ربات‌های ریزی مجهز به مادون قرمز مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند در داخل بدن برای پایش عدم تعادل شیمیایی، باکتری‌ها، ویروس‌ها، HIV یا پایش سلول‌های سرطانی مورد استفاده قرار گیرند. همچنین طی سال‌های اخیر با افزایش آگاهی عمومی در مورد این بیماری، مردم آگاهی و اطلاعات بیشتری در مورد آن دارند.

اختلال بیوسنتز هموگلوبین و کم‌خونی، افزایش فشار خون، سقط جنین و نارسی نوزاد، کاهش قدرت یادگیری و اختلالات رفتاری در کودکان و… یکی دیگر از خدمات تجهیز سلامت اجاره تجهیزات پزشکی برای بیماران بستری در منزل می باشد که با پشتیبانی 24 ساعته تجهیزات پزشکی تقدیم شما می گردد. شهرک سلامت اصفهان با مدیریت مجریان اصفهان سیتی سنتر و با بهره گیری از منابع مشترک سرمایه گذاری داخلی و خارجی در بزرگراه آقابابایی درحال اجرا می باشد.