نشريه فرهنگ و ارتقاء سلامت

نشريه فرهنگ و ارتقاء سلامت

اپلیکیشن های حوزه سلامت از آن دسته برنامه‌هایی هستند که روز به روز به محبوبیت آنها افزوده می‌شود. شاید علت اصلی این موضوع را بتوان پی بردن افراد مختلف به اهمیت نرم‌افزارهای این حوزه دانست چرا که بهداشت و سبک زندگی درست موجب بهبود سلامت روان و جسم می‌شود. اگرچه وظیفه اصلی برنامه های پزشکی، کمک به داشتن زندگی سالم است، اما وجود گوشی‌های هوشمند و بستر آنلاین، این امکان را به ما می‌دهد تا با استفاده از همین اپلیکیشن‌ها بتوانیم کارهای بسیار گسترده‌تری را انجام دهیم. هدف این پژوهش، شناسایی کانون‌های آلوده به عناصر و فلزات سنگین و بیماری‌های مزمن و شدید انسانی متناسب با منطقه است که با گسترش کانون‌های موجود در آب و خاک (ازجمله معادن) ایجاد می‌شوند؛ همچنین این پژوهش در راستای تأیید فرضیة ارتباط عوامل جغرافیایی (خاک و آب) با سرطان‌ها و اثرگذاری آنها انجام می‌شود.

  • این فلزات در این مناطق به‌صورت طبیعی یا در اثر آلودگی وارد منابع آب می‌شود.
  • داده‌های پژوهش در محیط SPSS آرشیو و با استفاده از این نرم‌افزار تجزیه‌وتحلیل‌های آماری انجام و با بهره‌گیری از GIS نقشه‌ها ترسیم شد.
  • با پیشرفت دانش پزشکی مبتنی بر ابزارهای جدید، می‌توان امید داشت تا سال ۲۰۵۰،‌ شاهد پیشرفت‌های باورنکردنی در حوزه بهشدات و سلامت باشیم و کیفیت زندگی میلیاردها نفر در سراسر جهان بهبود پیدا می‌کند.
  • این نوع دستگاه دارای قابلیت تشخیص خودکار می باشد و امکان استفاده از آن به صورت 24 ساعته و مقطعی وجود دارد.
  • این مسئله و تأثیرگذاری این فلز در ایجاد بیماری‌های غیرواگیر مانند دیابت و فشار خون و مجموع سرطان‌ها به‌ویژه سرطان پوست نشان داده‌شده در جداول (5) و (6) و نقشه‌های سرطان‌ها حاکی است یکی از مهم‌ترین دلایل بروز این بیماری‌ها، وجود فلز نیکل بیش از حد استاندارد در آب و خاک این روستاهاست.
  برنامه های درسی و سرفصل دروس معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران

هنگامی که اکسیژن ساز هوا را تصفیه میکند فیلتر دستگاه، اکسیژن را تمیز کرده و آن را خالص میکند، در نتیجه لازم است که فیلتر اکسیژن ساز جهت افزایش خلوص اکسیژن و افزایش طول عمر دستگاه در فواصل زمانی معینی تعویض شود، خرید فیلتر اکسیژن ساز 8 لیتری را میتوانید با خیالی آسوده از فروشگاه تجهیز سلامت انجام دهید. بر اساس این تحقیقات در پایان ماه رمضان مقاومت انسان به حداکثر خود می رسد؛ زیرا که بدن کم کم خود را با شرایط جدید وفق می دهد. رئیس کل سازمان نظام پزشکی در پیامی روز جهانی فیزیوتراپی را به همه زحمتکشان فیزیوتراپیست کشور تبریک گ… سه عصو داروساز شورایعالی سازمان نظام پزشکی در پیامی درگذشت دکتر شاهچراغیان ریاست اسبق انجمن داروساز… یکی از دستور جلسه‌های سی و هفتمین جلسه شورایعالی سازمان نظام پزشکی بررسی چالش‌ها و مشکلات اجرایی پزش…

همکاری با اشخاص و  سازمان‌های تحقیقاتی

عضو هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ با بیان اینکه در حال حاضر اعضای هیات علمی جوان دانشگاه‌های علوم… رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت اعلام کرد که شیوه‌نامه پایان‌نامه‌های محصول‌محور که امکان ارائه حمایت تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان را فراهم ‌می‌کند، ابلاغ شد. دُروانا محلی برای تحقیق و پژوهش (فرهنگ دهخدا)وبسایت دروانا در تلاش است با گردآوری ژورنال های تخصصی پزشکی، مجلات پزشکی، مقالات و مطالب علمی، از معتبرترین منابع جهانی، بستری را برای تحقیق و مطالعه فراهم نماید.از تمامی پزشکانی که دُروانا را برای رسیدن به این هدف همراهی می نمایند، کمال تشکر را داریم.با دروانا همراه شوید. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. اگر شما یک وب سایت، صفحه یا اپلیکیشن دارید و یا در امور تبلیغاتی (به هر نحوی) فعالیت می‌کنید، امکانات و زیرساخت‌هایی در ایزو ویزیت وجود دارد که موجبات یک همکاری مداوم، دقیق و شفاف را برای شما فراهم می‌آورد.

  فروشگاه اینترنتی اول طب خرید آنلاین لوازم و تجهیزات پزشکی

وزیر خارجه عمان: ایران و آمریکا از تشدید تنش‌ها جلوگیری کنند

کرباسی و بیاتی (1380) در پژوهشی دیگر معتقدند سرب، یکی از فلزاتی است که بیشترین عوارض را بر سلامتی انسان دارد. اختلال بیوسنتز هموگلوبین و کم‌خونی، افزایش فشار خون، سقط جنین و نارسی نوزاد، کاهش قدرت یادگیری و اختلالات رفتاری در کودکان و… دستگاه اکسیژن ساز  هنگام فعالیت هوا را تصفیه کرده و اکسیژن را تمیز  آن را خالص میکند، این مراحل توسط فیلتر اکسیژن ساز انجام میشود، بنابراین بهتر است که جهت افزایش خلوص اکسیژن و افزایش طول عمر دستگاه فیلتر اکسیژن ساز زنیتمد در فواصل زمانی معینی تعویض شود.

محرمانگی اطلاعات

پیش بینی می شود تا سال ۲۰۳۰ میزان متوسط ​​مرگ و میر نوزادان در سراسر جهان به ۲ درصد برسد. در حالی که انتظار می‌رود این روند ادامه پیدا کند و بهبود مراقبت‌های پزشکی و افزایش دسترسی به درمان‌های پزشکی بتواند به کاهش آمارهای مرگ و میر کمک کند. به نظر می‌رسد در سال‌های آتی امید به زندگی در کشورهای پیشرفته و در بین افراد سالمند افزایش پیدا خواهد کرد. اکسیژن ساز 5 لیتری یوول چینی، برای بیماران دارای بیماری تنفسی حاد، مزمن و افرادی که به صورت 24 ساعته به اکسیژن درمانی نیاز دارند، مفید است، این اکسیژن ساز با طراحی زیبا یکی از با کیفیت ترین های ساخت کشور چین میباشد، این دستگاه دارای تایمر بوده و وزن پایین و صدای کمی دارد. تحقیقاتی که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص تاثیر ماه رمضان بر تعداد موارد اقدام به خودکشی انجام شد، نشان داد که میانگین اقدام به خودکشی در ماه مبارک رمضان 42 درصد و در ماه های قبل و بعد از آن به ترتیب 45 و 46 درصد بوده است که این امر بیانگر این است که تعداد مراجعه ی روزانه در ماه مبارک رمضان به نحو معناداری کمتر از ماه های دیگر است. شرکت سلامت سرویس سپنتا با هدف ارائه کلیه خدمات درمانی و اقلام مربوط به آن، با تمرکز بر انجام و تحویل در منزل ایجاد شده است .

  سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه